15 Kasım 2009 Pazar

BU OYUNU SEVİYORUZ İYİ Kİ VARSIN FUTBOL

Dünya ' nın her her gün yerinde yüzlerce futbol müsabakası oluyor . Hergün yüzlerce goller atılıyor . Her gün stadlarda ekran başlarında milyonlarca kişi onun için buluşuyor . Bu aşk gibi bir şey olsa gerek her gün sevdiğini görmek isteği bir şey futbol kısacası . Şampiyonlar ligi çok ayrı onuda izleyen çok amatör lig müsabakalarını da bıkmadan usanmadan hep aynı olayı hep aynı oyunu izlemek sıkmıyorsa bilin ki siz ona aşık olmuşsunuzdur .
Hepimizin bir futbol karakterimiz bile vardır . Ben çalım atarken Sergen , Sergen diye bağırışlarımı hatırlarım . Hatta onun gibi sağ ayaklı olmama rağmen solak oynamaya çlışırdım . Hatta sol ayakla 90 diye tabir edilen noktaya nişanlamaya çalışırdım topu . Çok mutlukluk duyardım oraya gönderince Dünyalar benim olurdu .

Nelerden vazgeçtini peki futbol için ? Sevgilinizle buluşmaktan mı ? , Arkadaşlarınızdan mı ? , İşinizden mi ? , yoksa hepsimi gerçek bir futbol aşığı bunların hepsini yapabilir . Futbolun o zevkini tadan İtalya ligindeki sertliğin o lige ait ayrıcalıklı bir güzellik oluduğunu , İngiltere ligindeki hızın başka ligde olmağını , İspanya ' daki tekniğin gözlerimizin pasını sildiğini , Almanya ' nın disiplinin onlara özgü olduğunu anlayan futbolsever gerçekten bu sporun gerçek hazzını duyduğunu anlayabiliriz.
Futbol anlatılır ancak bu kadar futbolu yaşamaya çalışın bence bir renginiz olsun gönül verdiğiniz . Bu rengi gönlünüzle sevin . Futbolsuz kalmayın .

1 yorum:

  1. Ben senin 'Ertuğrul' diye bağıdığını da hatırlıyorum :):)

    YanıtlaSil