13 Ekim 2009 Salı

LEO MESSİ V.S. CRİSTİANO RONALDO

Dünyanın şüphesiz şu andaki en iyi iki oyuncusu sizce hangisi bana sorarsanız ben karar veremiyorum...Messi:Süper solak bir ferrari gibi önüne gelen herkesi bir anda geçip gol atabiliyor.Onu durdurmak içi 2 değil bazen üçkişi oluyorlar.Çok süratli müthiş zeki Maradona'yla kıyaslanıyor sürekli ancak bana kalırsa daha süratli ve zeki ,ara pas, şut, çalım ne isterseniz mevcut onda tek eksi yönü bence güç eksikliği o kadarda olsun değilmi? çocukkken biraz büyüme hormonlarında eksikli olduğu söyleniyor ancak dünyanın gördüğü nadir yeteneklerden böyle dewam ederse ne o nede Barcelona'nın önüne kimse geçemez...

Ronaldo:94 milyon avro ile dünyanın gördüğü en pahalı yıldız o Galacticos'un en pahalı elması sürat,teknik,şut,kafa,güç hepsi mevcut onda bana kalırsa defansa koysanız bile oynar Messi'den az yeteneği bence 10 numaralık yani ara pas gibi ama o açığı şut sürat kafa gibi varyasyonlarıyla kapatıyor.Reklam filmlerinin vazgeçilmezi oldu bir anda Beckham'ı geçmesi içten bile değil...

2 yorum:

  1. içten bile değil in doğrusu, işten bile değil olmalı. yazacak çok şeyin olabilir ama bunları ne kadar doğru yazdığın da çok önemlidir. ilkokul 3. sınıf öğrencisi gibi yazacaksan zaten kimse okumaz. biraz noktalama yapmayi öğren. tüm cümleler birbirinin içine girmiş.
    biraz sert oldu ancak eksiklerini ne kadar çabuk tamamlarsan senin için o kadar iyi olur diye düşünüyorum.
    bloğunda başarılar. yeniden görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  2. Daha yeniyim ama zamanla daha iyi olucak inşallah tavsiyelerin için saol bu arada...

    YanıtlaSil