22 Ekim 2009 Perşembe

TSL'de Şampiyonluk Oyunu Nasıl Bitebilir ?


Tahmin yapmak için erken, ama bu konu ile ilgili yazı yazmak için güzel bir gece aslında... Ligin şu ana kadar oynanan maçları sezon sonuna kadar sadece iki takımın arasında bir şampiyonluk yarışı geçeceğini gösteriyor aslında. Benimde düşündüklerim var elbet TSL şampiyonluk adayları ile ilgili olarak. Kısa ve net aslında; Yazı, tura misali bir lig... Ama unutmdan paranın dik gelme ihtimali göz önünde tabii. Ancak paranın dik gelme olayı bu sezon geçen yıl Sivasspor'un başarısını başka bir Anadolu takımının yapması ile eş değer!
Beşiktaş'ın dezavantajı ise istatistik! Mustafa Denizli bir takımı şampiyon yaptıktan sonra ertesi sezon bunu tekrar başarmakta güçlük çekiyor zira... C. Daum ve Rijkaard ikilisinin ikinci olması bile başarısızlık olarak kabul görecek pek tabii ama ikisinin de ligin sonuna kadar takımlarının başında kalmaları kesin gibi... Zaten aklı selim bir yönetim, Daum'u geçtim, Rijkaard ile mutlaka uzun vadeli bir plan yapmalı.
Peki ya Trabzonspor? Onların durumu hakkında karamsarım aslında. Sezon daha bitmeden bence Trabzonspor'un derdi Hugo Broos'un tazminatını hangi bankaya yatıracağım sorusu olacaktır. Ben Broos'un ligi tamamlayacağını düşünmüyorum... Gol kralı? Param nerde benim? Tabii yine yazı tura... Yazı Baros, Tura belki Güiza (böyle giderse zor) ya da Youla!
Bu kadar yazdım ama şampiyonluk adayımı hala söylemedim. Takım ismi vermiyorum ancak bir tek şu cümleyi kuruyorum: ''Bu yıl TSL'de Sarının yanına ya kırmızı konacak ya da Lacivert! ''...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder